Brev:
Må hun ligge ned og få flaske?
13. december 2010
Alder:
5 mdr.
Må hun ligge ned og få flaske?
Hej Helen og tak for dit svar!!
Vi har prøvet nogle af de ting som du rådede os til. B.l.a at give hende flasken liggende i voksi posen inden hun bliver puttet? Mit spørgsmål er så, må man det?? + snakkede med min veninde som havde hørt at børn som ligger ned og får flaske kan få problemer med ørene???
Hun er faktisk begyndt at blive hidsig når hun skal have flaske hvis vi sider med hende, hun spænder i hele kroppen og blir virkelig gal, lidttræls, da jeg jo synes det er så hyggeligt at sidde med hende... Når hun ligger ned er der ikke noget problem.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Sommerfugl